«Χρωστάµε σε αυτήν πόλη, για κάθε κτήριο που σηκώνουµε, το κοµµάτι πράσινο που της κλέψαµε»

Αυστριακός αρχιτέκτονας Hundertwasser.

03 Σεπτεμβρίου, 2009

Τι γίνεται πια σε αυτή την χώρα; δεν το πιστεύετε; και όμως οι πυρκαγιές προαναγγέλονται!!

"... Δείτε στο σχετικό link http://www.aftodioikisi.gr/controlItem.aspx?id=2887

το δημοσίευμα του Ιουνίου για την επέκταση του σχεδίου πόλεως στην Ανατ. Αττική.

Φωτογραφίζει ακριβώς τις καμένες περιοχές...¨.
Μπαίνοντας στο link δεν πιστεύεις στα μάτια σου ! Τόσο ωμά ; Και τόσο γρήγορα ;
"...Στο σχέδιο πόλης αναμένεται να ενταχθούν 150.000 στρέμματα στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Οι διαδικασίες για συγκεκριμένες εντάξεις, έχουν ήδη ξεκινήσει και θα ολοκληρώνονται σταδιακά και κατά περίπτωση, αρχής γενομένης από το τέλος του 2009 για όσες είναι στη φάση των ενστάσεων και εντός της επόμενης πενταετίας για όσες βρίσκονται στο στάδιο της μελέτης...".

Χρυσές δουλειές.

«Βολικές» για εργοληπτικά συμφέροντα, όμως, είναι εκ του αποτελέσματος
συνολικότερα οι πυρκαγιές που έχουν κατακάψει τεράστιες εστίες πρασίνου στη Βόρεια και Βορειοανατολική Αττική
, καθώς:
Το νέο ρυθμιστικό σχέδιο Αττικής, που παρουσιάσθηκε την άνοιξη από το
ΥΠΕΧΩΔΕ, προβλέπει εντάξεις μεγάλων εκτάσεων της Βορειοανατολικής Αττικής στο σχέδιο πόλης. Το σχέδιο διαπνέεται από. «εποικοδομητική ασάφεια», με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει η όρεξη κατασκευαστών που ενδιαφέρονται για πρόσθετη δόμηση στην περιοχή. Η καταστροφή δασικών εκτάσεων, που λόγω του χαρακτηρισμού τους εμπόδιζαν τα σχέδια δόμησης, ενώ συνέβαλαν και στην αύξηση των τιμών της γης, εις βάρος των κατασκευαστικών εταιρειών, εκτιμάται τώρα ότι θα απελευθερώσει από πολλά διοικητικά και οικονομικά βάρη τις μελλοντικές «αναπτυξιακές» δραστηριότητες.
Το ΥΠΕΧΩΔΕ προωθεί δραστήρια τους διαγωνισμούς για την κατασκευή νέων αυτοκινητοδρόμων στην Αττική, συνολικού μήκους 62,355 χλμ. και
προϋπολογισμού 1.658 δισ. ευρώ, που περιλαμβάνουν τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κατεχάκη, μέχρι την Παραλιακή Ποσειδώνος και μέσω της σήραγγας του Υμηττού με Μεσόγεια, Σπάτα, Παλλήνη, Αγία Μαρίνα, Λαγονήσι και Λαύριο. Οι αυτοκινητόδρομοι θα κατασκευασθούν με συμβάσεις παραχώρησης και θα στηθούν έξι νέα σημεία είσπραξης διοδίων στην Αττική. Η τεράστια καταστροφή δασικών εκτάσεων στην Αττική, με μια ωμή και κυνική
επιχειρηματική οπτική, είναι πολύ βολική για τις μεγάλες εργοληπτικές
εταιρείες που θα εμπλακούν στα έργα, αφού μειώνει τις αξίες της γης σε
περιοχές όπου θα κατασκευασθούν οι νέοι οδικοί άξονες και διευκολύνει την απόκτησή τους από ισχυρές εταιρείες κατασκευών και real estate, για να
αναπτυχθούν «χρυσοφόρες» δραστηριότητες γύρω από τους νέους οδικούς άξονες.
Ανάλογοι υπολογισμοί γίνονται σε σχέση και με άλλα 28,5 χιλιόμετρα
αυτοκινητοδρόμων, που θα κατασκευασθούν ως δημόσια έργα, για τους οποίους έχουν δεσμευθεί κοινοτικά κονδύλια ύψους 350 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργα που περιλαμβάνουν τις επεκτάσεις της λεωφόρου Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό και της Λαυρίου με παράκαμψη του Μαρκόπουλου και του Λαυρίου, τον περιφερειακό άξονας Παιανίας - Μαρκόπουλου, με παράκαμψη της Παιανίας και Κορωπίου και τη μερική υπογειοποίηση της λεωφόρου Αλεξάνδρας. Οι πυρκαγιές εξ αντικειμένου ευνοούν όχι μόνο τη φθηνή απαλλοτρίωση ιδιωτικών εκτάσεων, αλλά και την αγορά με χαμηλό κόστος ακινήτων γύρω από τους νέους αυτοκινητόδρομους, όπου θα αναπτυχθούν νέες δραστηριότητες δόμησης και εκμετάλλευσης ακινήτων.
Με μια δόση μαύρου χιούμορ, το οποίο βέβαια δεν μπορούν να εκτιμήσουν οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου, στελέχη του κατασκευαστικού κλάδου αναφέρουν, ότι οι τελευταίες πυρκαγιές περιορίζουν το οξυγόνο, αλλά προσφέρουν αρκετό «οξυγόνο» σε χρυσοφόρες επιχειρηματικές δραστηριότητες, που αναμένονται στο πολύπαθο Λεκανοπέδιο τα επόμενα χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: