«Χρωστάµε σε αυτήν πόλη, για κάθε κτήριο που σηκώνουµε, το κοµµάτι πράσινο που της κλέψαµε»

Αυστριακός αρχιτέκτονας Hundertwasser.

03 Δεκεμβρίου, 2008

Θα μας τρελάνουν οι ανίκανοι;...τάχουν ξεπουλήσει όλα;.. ο Δήμος Αγ. Στεφάνου γνωρίζει αυτά τα σχέδια για διόδια ;

....και αν ναι, τι κάνει;...γιατί δεν ενημερώνει και δεν κινητοποιεί άμεσα, αγωνιστικά, αποφασιστικά τον κόσμο, τους φορείς;
(τα ίδια ισχύουν κατά την γνώμη μου και με την Νομαρχία και το συμβούλιο της.... έχουν ασχοληθεί με το θέμα;)

.....σε κάθε περίπτωση πρέπει να απαιτούμε και περιμένουμε να υπάρξουν κάποιες πρωτοβουλίες εκ μέρους τους .....

- Προσωπικά όμως επειδή δεν πιστεύω στην "ευαισθησία" τους...
- Και επειδή -καλώς η κακώς- είμαι πεισμένος πως το τελευταίο που τους ενδιαφέρει είναι το καλό του τόπου μας και η προστασία της ποιότητας ζωής μας....
- Και επειδή σε τελική ανάλυση όλοι αυτοί, φαίνεται από την στάση τους ότι, δεν κάνουν, η ακριβώς το αντίθετο, κάνουν την "δουλιά" τους(;)...δηλαδή επιδιώκουν κυρίως να μας αποκοιμίζουν και τα διάφορα "συμφέροντα" να χαίρονται

ας πάρουμε επιτέλους εμείς την πρωτοβουλία....ας κινητοποιηθούμε....δεν φθάνει να τους καταγγέλουμε...
είναι και δική μας η ευθύνη να αντιδράσουμε...
και αυτή η ευθύνη είναι πάντα μεγαλύτερη, όπου και πολύ περισσότερο τότε που οι αρμόδιοι φορείς "κοιμούνται"!
ΦΧ


Διόδια στον Αγιο Στέφανο
( από τον "Ριζοσπάστη" )

Ο «Ρ» αποκαλύπτει ότι τα σχέδια της ιδιωτικής κοινοπραξίας για τους σταθμούς διοδίων στον κόμβο Αγίου Στεφάνου είναι έτοιμα προς εφαρμογή. Πληροφορίες αναφέρουν ότι σταθμοί διοδίων θα τοποθετηθούν σε όλους τους ανισόπεδους κόμβους από Μεταμόρφωση Αττικής έως Σκάρφεια Φθιώτιδας
Σταθμούς διοδίων σε όλους τους ανισόπεδους κόμβους της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας από τη Μεταμόρφωση έως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας, αναμένεται να τοποθετήσει η ισπανοελληνική κοινοπραξία «Hellenic Autopistas» στην οποία έχει παραδοθεί η κατασκευή και εκμετάλλευση της Ιόνιας Οδού από τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ!
Ο «Ρ» αποκαλύπτει σήμερα ότι οι μελέτες για την εγκατάσταση των σταθμών διοδίων, τουλάχιστον αυτού στο ύψος του κόμβου Αγίου Στεφάνου, είναι πανέτοιμες. Επιπλέον, πληροφορίες αναφέρουν ότι διόδια θα τοποθετηθούν και στην είσοδο και έξοδο του κόμβου της Βαρυμπόμπης. Μάλιστα, η συγκεκριμένη μελέτη για τον Αγιο Στέφανο έχει αποσταλεί στη ΔΕΗ, προκειμένου να ενημερωθεί η επιχείρηση για το πού ακριβώς θα κατασκευαστούν τα διόδια, αλλά και για να της υποδειχτεί ταυτόχρονα πού θα πρέπει να μετατοπιστούν οι κολόνες του δικτύου της.
Από το σχέδιο των μελετών φαίνεται ότι η κοινοπραξία σκοπεύει να τοποθετήσει σταθμούς διοδίων ακριβώς στην έξοδο της Εθνικής για Αγιο Στέφανο και Κρυονέρι («συλλαμβάνοντας» προφανώς και όσους σήμερα μπαίνουν στον παράδρομο της Εθνικής και δεν πληρώνουν διόδια στο σταθμό των Αφιδνών) και στην ακριβώς απέναντι πλευρά, στην έξοδο δηλαδή προς την Εθνική με κατεύθυνση για Αθήνα.
Ετσι, με ευθύνη των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ ακόμα και οι παράδρομοι των εθνικών οδών θα γεμίσουν με σταθμούς διοδίων, προκειμένου οι εταιρείες που έχουν αναλάβει την κατασκευή και διαχείρισή τους, να μειώσουν στο ελάχιστο τις απώλειες εσόδων που έχουν, όπως δείχνουν σχετικές μελέτες που έχουν εκπονήσει και να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την κερδοφορία τους.
Χιλιάδες κάτοικοι και εργαζόμενοι της Βορειοανατολικής Αττικής θα νιώσουν στο «πετσί» τους τι σημαίνει η πολιτική της ιδιωτικοποίησης των εθνικών οδικών αξόνων, καθώς θα αναγκάζονται καθημερινά να πληρώνουν πανάκριβα χαράτσια για να πάνε και να έρθουν στα σπίτια τους ή τη δουλειά τους! Και βέβαια αυτό αποτελεί χειροπιαστό παράδειγμα για τις συνέπειες της παράδοσης των εθνικών οδικών αξόνων στο μεγάλο κεφάλαιο, με αποτέλεσμα ο λαός να πληρώνει διπλά τα έργα: και για την κατασκευή από τη φορολογία του και για τη χρήση, με τα χαράτσια των διοδίων...
Υπενθυμίζεται ότι στην ισπανοελληνική κοινοπραξία, στην οποία έχει ανατεθεί με σύμβαση τύπου ΣΔΙΤ (με προεργασία της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και με τελική υπογραφή της κυβέρνησης ΝΔ) η κατασκευή της Ιονίας Οδού, έχει δοθεί «προίκα» η εκμετάλλευση των διοδίων και στο τμήμα της Εθνικής από τη Μεταμόρφωση ως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό δεν αποτελεί παρά μόνο την αρχή, καθώς ο τελικός σκοπός της ιδιωτικής κοινοπραξίας είναι να τοποθετηθούν διόδια σε κάθε κόμβο από το ύψος της Μεταμόρφωσης ως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας, κατά τα πρότυπα της Αττικής Οδού.
http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=3/12/2008&id=10367&pageNo=25&direction=1






Δεν υπάρχουν σχόλια: